Możesz później zmienić przypomnienie o spotkaniu, dostosowując lub usuwając przypomnienie albo dodając kolejne przypomnienie.
Uwaga: ta funkcja jest dostępna tylko wtedy, gdy użytkownik nie ma pełnych uprawnień do edycji spotkania. Jeśli je ma, może zmienić przypomnienie o spotkaniu w oknie edycji spotkania.
Jak zmienić przypomnienie o spotkaniu:
W zależności od widoku dostępne są następujące możliwości:
Kliknij spotkanie w widoku kalendarza. Pojawi się wyskakujące okienko.
Wybierz spotkanie w widoku listy. Kliknij dwukrotnie spotkanie. Spotkanie pojawi się w oknie.
Kliknij ikonę Zmień przypomnienia.
. Kliknij . Zostanie otwarte oknoKliknij przypomnienie. Pojawi się okno Edytuj przypomnienia.
Możesz edytować lub usunąć przypomnienie albo dodać nowe.
Powiązane tematy:
Temat nadrzędny: Zarządzanie spotkaniami