Porządkowanie danych i udostępnianie

Wyznaczanie zastępcy

11.3.1. Dodawanie zastępcy

Dostępne są następujące możliwości:

Jak ustawić jednego lub więcej zastępców:

  1. Kliknij ikonę Ustawienia z prawej strony paska menu. Wybierz pozycję Ustawienia.

    Na pasku bocznym wybierz przycisk Ustawienia podstawowe. W obszarze wyświetlania kliknij przycisk Zarządzaj zastępcami.

    Możesz też użyć jednej z następujących metod:

    • W widoku folderów w aplikacji E-mail kliknij menu kontekstowe Skrzynka odbiorcza.

      Wybierz opcję Zarządzaj zastępcami.

    • W widoku folderów w aplikacji Kalendarz otwórz menu kontekstowe kalendarza osobistego.

      Wybierz opcję Zarządzaj zastępcami.

    Pojawi się okno Zarządzaj zastępcami.

  2. Aby dodać zastępcę, wpisz jego adres e-mail w polu Dodaj osoby.

    • Podczas wpisywania adresatów będą wyświetlane pasujące sugestie. Aby wybrać jedną z nich, po prostu ją kliknij.

    • Aby wybrać zastępców z książki adresowej, kliknij ikonę Wybierz kontakty z prawej strony pola wejściowego.

    Pojawi się okno Zastępca.

  3. Zdefiniuj działania dotyczące wiadomości e-mail, które ma realizować nowy zastępca, wybierając pozycję obok opcji Skrzynka odbiorcza.

    • Czytanie, odpowiadanie, przekazywanie, oznaczanie, drukowanie, kopiowanie wiadomości e-mail: wybierz opcję Obserwator.

    • Wszystkie powyższe i oznaczanie wszystkich wiadomości w skrzynce odbiorczej jako przeczytanych: wybierz opcję Redaktor.

    • Wszystkie powyższe oraz usuwanie wiadomości e-mail i wykonywanie działań na folderach: wybierz opcję Autor.

    • Wysyłanie wiadomości e-mail w Twoim imieniu: zaznacz odpowiednie pole wyboru.

  4. Zdefiniuj działania dotyczące spotkania, które ma realizować nowy zastępca, wybierając pozycję obok opcji Kalendarz.

    • Odczytywanie, eksportowanie, drukowanie spotkań i wysyłanie wiadomości e-mail do uczestników spotkania: wybierz opcję Obserwator.

    • Wszystkie powyższe oraz tworzenie, edytowanie, odrzucanie spotkań, zmiana statusu, przenoszenie do innego kalendarza: wybierz opcję Redaktor.

    • Wszystkie powyższe oraz usuwanie spotkań i wykonywanie działań na folderach: wybierz opcję Autor.

Powiązane tematy:

Temat nadrzędny: Wyznaczanie zastępcy