Pliki

9.10. Dodawanie kont magazynów

Dowiedz się, jak w ramach oprogramowania do pracy grupowej uzyskać dostęp do kont magazynu chmurowego skonfigurowanych w usługach zewnętrznych, takich jak Dysk Google, Dropbox, Box i OneDrive. Najpierw trzeba dodać swoje konta magazynu chmurowego do oprogramowania do pracy grupowej.

Jak dodać konto magazynu:

  1. W widoku folderów kliknij pozycję Dodaj konto magazynu w drzewie folderów. Pojawi się okno Dodaj konto magazynu.

  2. Kliknij ikonę. Dalsza procedura zależy od dostawcy usługi magazynu:

    • Jeśli dostawca poprosi o poświadczenia do konta magazynu chmurowego, podaj je.

    • Jeśli dostawca poprosi o uprawnienia dostępu do danych, udziel takich uprawnień.

Folder konta magazynu pojawi się w widoku folderów.

Opcje:

Interfejs użytkownika:

Powiązane tematy:

Temat nadrzędny: Pliki