Dowiedz się, jak w ramach oprogramowania do pracy grupowej uzyskać dostęp do kont magazynu chmurowego skonfigurowanych w usługach zewnętrznych, takich jak Dysk Google, Dropbox, Box i OneDrive. Najpierw trzeba dodać swoje konta magazynu chmurowego do oprogramowania do pracy grupowej.
Jak dodać konto magazynu:
W widoku folderów kliknij pozycję Dodaj konto magazynu.
w drzewie folderów. Pojawi się oknoKliknij ikonę. Dalsza procedura zależy od dostawcy usługi magazynu:
Jeśli dostawca poprosi o poświadczenia do konta magazynu chmurowego, podaj je.
Jeśli dostawca poprosi o uprawnienia dostępu do danych, udziel takich uprawnień.
Opcje:
Aby zmienić nazwę folderu, kliknij ikonę
widoczną obok nazwy folderu lub użyj menu kontekstowego.W zależności od zawartości folderu możesz użyć różnych funkcji paska narzędzi, np. wyświetlania obrazów lub kopiowania danych.
Uwaga: dostępność obsługi wersji zależy od funkcjonalności używanego magazynu.
Interfejs użytkownika:
Powiązane tematy:
Temat nadrzędny: Pliki