E-mail

Korzystanie z filtrów poczty e-mail

5.8.5. Tworzenie nowych reguł dotyczących tematu i nadawcy

Po wyświetleniu wiadomości e-mail w widoku szczegółów możesz łatwo utworzyć nową regułę dotyczącą tematu i nadawcy tej wiadomości.

Jak utworzyć nową regułę dotyczącą tematu i nadawcy:

  1. Wybierz wiadomość e-mail.

  2. Kliknij ikonę Więcej działań w widoku szczegółów. Kliknij Utwórz regułę filtra. Zostanie otwarte okno Utwórz nową regułę.

  3. Wprowadź nazwę reguły. Możesz dostosować warunki.

    Ustaw działanie.

  4. Aby zapisać regułę, kliknij przycisk Zapisz.

    Aby zapisać regułę i zastosować ją do istniejących wiadomości e-mail, kliknij polecenie Zapisz i zastosuj. Wybierz folder zawierający wiadomości e-mail, do których reguła ma zostać zastosowana.

Powiązane tematy:

Temat nadrzędny: Korzystanie z filtrów poczty e-mail