E-mail

Zarządzanie wiadomościami e-mail

5.7.13. Archiwizacja wiadomości e-mail

W przypadku archiwizowania wiadomości e-mail są one przenoszone do folderu Archiwum. W folderze Archiwum znajdują oddzielne podfoldery na każdy rok kalendarzowy. Zarchiwizowane wiadomości e-mail są zapisywane w tych podfolderach zgodnie z datą odbioru. Folder Archiwum jest tworzony od razu po pierwszym użyciu funkcji archiwizacji. Dostępne są następujące możliwości:

Jak zarchiwizować zawartość wiadomości e-mail:

  1. W widoku folderów zaznacz folder poczty e-mail.

  2. Dostępne są następujące możliwości:

    • Kliknij powyżej listy opcję Wszystko. Wybierz polecenie Archiwizuj wszystkie wiadomości.

    • Kliknij ikonę Działania obok nazwy folderu. Kliknij Archiwizuj wszystkie wiadomości.

  3. W oknie Archiwum wiadomości kliknij polecenie Archiwum.

Jak archiwizować pojedyncze wiadomości e-mail:

  1. Wybierz jedną lub kilka wiadomości e-mail.

  2. Kliknij dostępną na pasku narzędzi ikonę Archiwum .

    Możesz też użyć jednej z następujących metod:

    • Naciśnij klawisz [a] na klawiaturze.

    • Skorzystaj z menu kontekstowego listy wiadomości e-mail.

Powiązane tematy:

Temat nadrzędny: Zarządzanie wiadomościami e-mail