Dostępne są następujące możliwości:
przeniesienie lub skopiowanie do innego folderu jednej wiadomości e-mail lub całej konwersacji e-mail
przeniesienie wszystkich wiadomości e-mail z folderu poczty e-mail
Jak przenieść lub skopiować wiadomość e-mail:
Wybierz jedną lub kilka wiadomości e-mail.
Kliknij ikonę
na pasku narzędzi lub w widoku szczegółów. Wybierz lub .Możesz też skorzystać z menu kontekstowego listy wiadomości e-mail.
Pojawi się okno.
Wybierz folder. Możesz też utworzyć nowy folder.
Wskazówki:
Aby przenieść wiadomości e-mail od określonego nadawcy do wybranego folderu, możesz utworzyć nową regułę przenoszenia wiadomości e-mail.
Wybrane obiekty można też przenieść przez przeciągnięcie ich do folderu z widoku folderów.
Aby przenieść wszystkie wiadomości e-mail z folderu, kliknij pozycję
nad listą. Wybierz .Powiązane tematy:
Temat nadrzędny: Zarządzanie wiadomościami e-mail