E-mail

Wysyłanie wiadomości e-mail

5.4.10. Automatyczne wysyłanie zawiadomienia o urlopie

Zawiadomienie o urlopie informuje nadawcę wiadomości e-mail, że nie odbierasz poczty e-mail przez określony czas. Możesz ustawić:

Jak utworzyć i włączyć zawiadomienie o urlopie:

  1. Kliknij dostępne na pasku narzędzi polecenie Widok. Kliknij widoczne na spodzie polecenie Zawiadomienie o urlopie.

    Możesz także kliknąć przycisk Zawiadomienie o urlopie w ustawieniach wiadomości e-mail.

    Pojawi się okno Zawiadomienie o urlopie.

  2. Włącz przycisk Zawiadomienie o urlopie .

  3. Aby określić okres wysyłania zawiadomienia o urlopie, zaznacz opcję Wyślij zawiadomienie o urlopie tylko w wybranych dniach. Ustaw datę rozpoczęcia oraz datę zakończenia.

    Uwaga: w pewnych konfiguracjach to ustawienie może być niedostępne.

  4. Wpisz temat i treść zawiadomienia o urlopie.

  5. Aby wyświetlić wszystkie opcje, kliknij pozycję Pokaż opcje zaawansowane.

    • Możesz zdefiniować okres wysyłania zawiadomienia o urlopie w razie nadejścia kilku wiadomości e-mail od tego samego nadawcy.

    • Możesz podać adres nadawcy, który ma być używany do wysyłania zawiadomienia o urlopie.

    • Zawiadomienie o urlopie będzie wysyłane w przypadku wiadomości przychodzących na podstawowy adres e-mail. Można je też aktywować na potrzeby wiadomości kierowanych na Twoje inne adresy e-mail.

Jeśli zawiadomienie o urlopie jest aktywne, pojawiają się następujące elementy:

Wskazówka: zawiadomienie o urlopie jest wprowadzone jako filtr poczty e-mail. Zawiadomienie o urlopie można też edytować w ustawieniach filtra poczty e-mail.

Powiązane tematy:

Temat nadrzędny: Wysyłanie wiadomości e-mail