Konfliktów zasobów, w odróżnieniu od konfliktów związanych z uczestnikami, nie można ignorować podczas tworzenia spotkań — nie da się dodać zasobów już zarezerwowanych na potrzeby innego spotkania. Dostępne są następujące możliwości:
Utworzenie nowych zasobów
Edycja już istniejących zasobów
Usunięcie już istniejących zasobów
Uwaga: w pewnych konfiguracjach te funkcje nie są dostępne dla wszystkich użytkowników.
Jak utworzyć nowy zasób:
Kliknij ikonę
widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij .Na pasku bocznym kliknij pozycję
.W obszarze wyświetlania kliknij pozycję
.W oknie Utwórz nowy zasób wprowadź nazwę zasobu. Możesz też wprowadzić jego opis.
Zdefiniuj adres e-mail na potrzeby tego zasobu.
Kliknij polecenie
.Jak edytować zasób:
Kliknij ikonę
widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij .Na pasku bocznym kliknij pozycję
.W obszarze wyświetlania wybierz zasób. Kliknij pozycję
.W oknie Edytuj zasób edytuj dane zasobu.
Kliknij przycisk
.Jak usunąć zasób:
Kliknij ikonę
widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij .Na pasku bocznym kliknij pozycję
.W obszarze wyświetlania wybierz zasób.
Kliknij przycisk
.
Powiązane tematy:
Temat nadrzędny: Kalendarz