Konfliktów zasobów, w odróżnieniu od konfliktów związanych z uczestnikami, nie można ignorować podczas tworzenia spotkań — nie da się dodać zasobów już zarezerwowanych na potrzeby innego spotkania. Dostępne są następujące możliwości:
Utworzenie nowych zasobów
Edycja już istniejących zasobów
Usunięcie już istniejących zasobów
Uwaga: w pewnych konfiguracjach te funkcje nie są dostępne dla wszystkich użytkowników.
Jak utworzyć nowy zasób:
Kliknij ikonę widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij .
Na pasku bocznym kliknij pozycję .
W obszarze wyświetlania kliknij pozycję .
W oknie Utwórz nowy zasób wprowadź nazwę zasobu. Możesz też wprowadzić jego opis.
Zdefiniuj adres e-mail na potrzeby tego zasobu.
Kliknij polecenie .
Jak edytować zasób:
Kliknij ikonę widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij .
Na pasku bocznym kliknij pozycję .
W obszarze wyświetlania wybierz zasób. Kliknij pozycję .
W oknie Edytuj zasób edytuj dane zasobu.
Kliknij przycisk .
Jak usunąć zasób:
Kliknij ikonę widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij .
Na pasku bocznym kliknij pozycję .
W obszarze wyświetlania wybierz zasób.
Kliknij przycisk .
Powiązane tematy:
Temat nadrzędny: Kalendarz