Kalendarz

7.13. Zarządzanie zasobami

Konfliktów zasobów, w odróżnieniu od konfliktów związanych z uczestnikami, nie można ignorować podczas tworzenia spotkań — nie da się dodać zasobów już zarezerwowanych na potrzeby innego spotkania. Dostępne są następujące możliwości:

Uwaga: w pewnych konfiguracjach te funkcje nie są dostępne dla wszystkich użytkowników.

Jak utworzyć nowy zasób:

  1. Kliknij ikonę Ustawienia widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij Ustawienia.

    Na pasku bocznym kliknij pozycję Zasoby.

  2. W obszarze wyświetlania kliknij pozycję Utwórz nowy zasób.

  3. W oknie Utwórz nowy zasób wprowadź nazwę zasobu. Możesz też wprowadzić jego opis.

    Zdefiniuj adres e-mail na potrzeby tego zasobu.

    Kliknij polecenie Utwórz.

Jak edytować zasób:

  1. Kliknij ikonę Ustawienia widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij Ustawienia.

    Na pasku bocznym kliknij pozycję Zasoby.

  2. W obszarze wyświetlania wybierz zasób. Kliknij pozycję Edytuj.

  3. W oknie Edytuj zasób edytuj dane zasobu.

    Kliknij przycisk Zapisz.

Jak usunąć zasób:

  1. Kliknij ikonę Ustawienia widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij Ustawienia.

    Na pasku bocznym kliknij pozycję Zasoby.

  2. W obszarze wyświetlania wybierz zasób.

  3. Kliknij przycisk Usuń.

Powiązane tematy:

Temat nadrzędny: Kalendarz