Szyfrowanie danych za pomocą aplikacji Strażnik

Ustawienia aplikacji Strażnik

12.7.3. Zarządzanie kluczami publicznymi

Na stronie Ustawienia zabezpieczeń aplikacji Strażnik są dostępna następujące możliwości:

Jak wyświetlić klucze publiczne:

  1. Zaznacz pole wyboru Pokaż ustawienia zaawansowane poniżej opcji Zaawansowane.

    Kliknij Klucze publiczne adresatów poniżej pozycji Klucze. Pojawi się okno Klucze publiczne.

    Pojawią się klucze publiczne współużytkowane przez Ciebie lub innych użytkowników. Jeśli klucz publiczny użytkownika znajduje się na liście, możesz wysłać do tego użytkownika zaszyfrowaną wiadomość e-mail i zweryfikować podpisane wiadomości e-mail wysłane przez tego użytkownika.

  2. Aby wyświetlić szczegóły klucza, kliknij ikonę Szczegóły obok klucza. Pojawi się okno Szczegóły klucza publicznego.

    Klucze publiczne można udostępniać, włączając opcję Udostępnij klucz. Inni użytkownicy mogą wyświetlać i pobierać udostępnione klucze. Klucze publiczne są dostępne tylko dla użytkowników oprogramowania do pracy grupowej.

Jak przesłać klucz publiczny adresata w oknie Klucze publiczne:

  • Kliknij ikonę Dodaj obok pozycji Lista kluczy publicznych PGP. Wybierz plik z kluczem publicznym.

Jak usunąć klucz publiczny w oknie Klucze publiczne:

  • Kliknij ikonę Usuń widoczną obok klucza publicznego.

    Potwierdź, że chcesz usunąć własny klucz publiczny.

Powiązane tematy:

Temat nadrzędny: Ustawienia aplikacji Strażnik