W tym samym czasie można mieć aktywne sesje logowania do oprogramowania do pracy grupowej zainicjowane z różnych klientów i różnych urządzeń, np. przeglądarki internetowej, klientów e-mail, tabletów i smartfonów. Każde zalogowanie tworzy aktywną sesję na serwerze oprogramowania. W pewnych sytuacjach przydatne może być wyświetlenie aktywnych sesji i ich zakończenie:
Chcesz sprawdzić, czy zalogowano się z określonego urządzenia lub klienta.
Chcesz się wylogować z określonego urządzenia.
Chcesz uniknąć osiągnięcia maksymalnej liczby dozwolonych sesji, ponieważ uniemożliwiłoby to zalogowanie się z kolejnego urządzenia.
Dostępne są następujące możliwości:
wyświetlanie wszystkich aktywnych klientów
przerwanie jednej sesji
przerwanie wszystkich sesji poza bieżącą
Jak edytować aktywne klienty:
Kliknij ikonę
widoczną po prawej stronie paska menu. Kliknij pozycję .Na pasku bocznym kliknij pozycję
. Kliknij polecenie .W obszarze wyświetlania będą widoczne wszystkie urządzenia, których użyto do zalogowania się w ramach aktywnych sesji.
Aby przerwać sesje, wykonaj jedną z następujących czynności:
Aby przerwać jedną sesję, kliknij widoczną obok klienta ikonę
.Aby przerwać wszystkie sesje poza aktywną, kliknij polecenie
.Powiązane tematy:
Podlinkowane obrazy zewnętrzne w wiadomościach e-mail
Wyświetlanie autentyczności wiadomości e-mail
Temat nadrzędny: Zabezpieczenia danych