Dostępne są następujące opcje:
Zmiana hasła zabezpieczeń aplikacji Strażnik
Po utracie hasła zabezpieczeń aplikacji Strażnik można zażądać tymczasowego hasła dostępu do aplikacji Strażnik, resetując hasło w aplikacji Strażnik.
Uwaga: w niektórych konfiguracja ta funkcja może być niedostępna.
Określenie adresu e-mail na potrzeby zresetowania hasła.
Aby w razie potrzeby móc zresetować hasło, trzeba je zapisać na serwerze w wersji zaszyfrowanej. Jeśli nie chcesz, aby hasło było zapisane na serwerze, możesz całkowicie usunąć funkcję resetowania hasła.
Funkcja ta jest dostępna tylko wtedy, gdy jest włączona opcja
.W pewnych konfiguracjach oprogramowania do pracy grupowej niektóre ustawienia mogą być niedostępne.
Jak zmienić hasło do aplikacji Strażnik:
Kliknij opcję . Pojawi się okno Zmień hasło.
na stronie aplikacjiW polu wpisz hasło, które do tej pory było używane do szyfrowania danych.
W polu wpisz hasło, którego od teraz chcesz używać do szyfrowania danych.
Potwierdź nowe hasło, wpisując je ponownie do pola .
Kliknij polecenie
.Jak zresetować hasło do aplikacji Strażnik:
Kliknij opcję . Pojawi się okno Zmień hasło.
na stronie aplikacjiKliknij przycisk
.Na dodatkowy adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło.
Jeśli nie został wprowadzony zapasowy adres e-mail, nowe hasło zostanie wysłane na podstawowy adres e-mail.
Nowe hasło od razu zostanie bieżącym hasłem zabezpieczającym aplikacji Strażnik. Należy je natychmiast zmienić.
Jak zmienić zapasowy adres e-mail na potrzeby resetowania hasła:
Kliknij opcję . Pojawi się okno Zapasowy adres e-mail.
na stronie aplikacjiW polu wpisz hasło, które do tej pory było używane do szyfrowania danych.
W polu Strażnik.
wpisz adres, na który otrzymasz hasło tymczasowe pozwalające na zresetowanie hasła zabezpieczającego aplikacjiWpisz ponownie adres e-mail do okna
.Kliknij polecenie
.Jak usunąć funkcję resetowania hasła:
Ostrzeżenie: jeśli usuniesz funkcję resetowania hasła, zresetowanie hasła przestanie być możliwe. Jeśli więc później zdarzy Ci się zapomnieć hasło, nie odszyfrujesz zaszyfrowanych wiadomości e-mail ani plików.
Kliknij opcję . Pojawi się okno Usuń odzyskiwanie.
na stronieKliknij przycisk
.Zobacz też
Temat nadrzędny: Ustawienia aplikacji Strażnik