Gdy planujesz spotkanie z udziałem wielu uczestników i zasobów, możesz sprawdzić czas dyspozycyjności poszczególnych osób i zasobów w widoku Planowanie.
Aby skorzystać z widoku Planowanie, użyj jednej z następujących metod:
Aby otworzyć widok planowania, wykonaj jedną z poniższych czynności:
Aby skorzystać z widoku planowania przez utworzeniem nowego spotkania, kliknij przycisk na pasku narzędzi. Pojawi się strona Planowanie.
Aby skorzystać z widoku planowania podczas tworzenia nowego spotkania lub edycji spotkania już istniejącego, kliknij w oknie edycji spotkania. Pojawi się okno Planowanie.
W polu wprowadź imię i nazwisko uczestnika lub nazwę zasobu.
Podczas wpisywania adresatów będą wyświetlane pasujące sugestie. Aby zaakceptować sugestię, kliknij ją.
Aby wybrać kontakty z książki adresowej, kliknij ikonę po prawej stronie pola wejściowego.
Uczestników możesz zapisać jako listę dystrybucyjną. Aby to zrobić, kliknij widoczne poniżej listy polecenie .
Wyszukaj wolny czas w kalendarzu, używając jednej z następujących metod:
Aby ustawić okres, kliknij datę z lewej strony u góry. Możesz także użyć ikon przeglądania.
Aby ustawić rozmiar ekranu kalendarza, użyj elementów w prawym górnym rogu.
Aby ustawić zakres dat lub , wybierz odpowiednie opcje z listy rozwijanej .
Użyj menu , aby ustawić widok w arkuszu kalendarza.
Aby ustawić widoczny obszar okresu, użyj paska przewijania poniżej arkusza kalendarza.
Zdefiniuj godzinę początkową i końcową spotkania za pomocą następujących opcji:
W arkuszu kalendarza przeciągnij wolny obszar od daty początkowej do daty końcowej nowego spotkania.
Naciśnięcie klawisza [Alt] przed puszczeniem przycisku myszy spowoduje wstawienie dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania na stronie edycji spotkania.
Aby ustawić godzinny czas trwania spotkania, kliknij wybraną godzinę.
Zakończ proces stosownie do sposobu otwarcia widoku planowania: kliknij lub . Pojawi się okno edycji spotkania.
Uzupełnij szczegóły tworzenia lub edycji spotkania.
Interfejs użytkownika:
Działania podrzędne:
Powiązane tematy:
Temat nadrzędny: Tworzenie spotkań