Uwaga: w niektórych konfiguracjach opisane niżej okno może być niedostępne. Jeśli jest niedostępne, zostanie użyta globalna lista adresów — zobacz Automatyczne dodawanie adresów e-mail z listy adresów.
W oknie Wybierz kontakty można włączyć automatyczne dodawanie adresów e-mail z książki adresowej. Funkcji tej można użyć na przykład w sytuacji, gdy adres e-mail musi zostać wprowadzony w polu wejściowym podczas wysyłania wiadomości e-mail lub zapraszania uczestników na spotkanie.
Jak włączyć automatyczne dodawanie adresów e-mail z książki adresowej:
Kliknij ikonę
w oknie edycji.Ikona ta będzie dostępna w polach wejściowych na adresy e-mail podczas następujących działań:
wybieranie adresatów w celu wysłania wiadomości e-mail
dodawanie uczestników do spotkania lub zadania
zapraszanie osób do udostępnionego obiektu
Pojawi się okno Wybierz kontakty.
Dostępne są następujące możliwości wyszukania określonego kontaktu:
Wpisz imię i nazwisko w polu
.Aby wyświetlić kontakty z określonej książki adresowej, kliknij
. Wybierz książkę adresową z listy. W niektórych konfiguracjach można też wybrać z listy dział.Wybierz co najmniej jeden kontakt. Wybrane elementy zostaną wyświetlone poniżej listy. Aby cofnąć wybór, kliknij
.Możesz też skorzystać z systemowych funkcji zaznaczania wielu elementów.
Aby adresy e-mail wybranych kontaktów zostały automatycznie wstawione, kliknij
.Interfejs użytkownika:
Działania nadrzędne:
Wysyłanie nowej wiadomości e-mail
Tworzenie nowych list dystrybucyjnych
Dodawanie uczestników lub zasobów
Korzystanie z widoku planowania
Powiązane tematy:
Temat nadrzędny: Automatyczne dodawanie adresów e-mail w polu wejściowym