Jak dodać uczestników lub zasoby w oknie edycji spotkania:
W polu wejściowym pod pozycją wprowadź: adresy e-mail uczestników, nazwę grupy, listę dystrybucyjną lub zasób.
Podczas wpisywania adresatów będą wyświetlane pasujące sugestie. Aby wybrać jedną z nich, po prostu ją kliknij.
Aby wybrać kontakty z książki adresowej, kliknij ikonę z prawej strony pola wejściowego.
Przy pewnych konfiguracjach możesz określić, czy uczestnicy będą moli później edytować termin spotkania. Aby to zrobić, zaznacz pole wyboru . Pamiętaj:
Ta opcja jest niedostępna w przypadku spotkań w folderach publicznych ani w przypadku spotkań z uczestnikami zewnętrznymi.
Pole wyboru jest dostępne tylko dla organizatora spotkania. Każda zmiana jest dokonywana w imieniu organizatora.
Uczestnicy mogą dodawać innych uczestników, ale nie usuwać ich. Uczestnicy nie mogą usuwać samych siebie ze spotkania.
Aby usunąć uczestnika lub zasób, kliknij ikonę .
Domyślnie osoba tworząca spotkanie jest ustawiana jako jego organizator. Jeśli tworzysz spotkanie w kalendarzu publicznym, możesz organizatora z niego usunąć. W tym celu kliknij ikonę .
Wskazówka: aby znaleźć wolny termin spotkania, w którym będą dyspozycyjni wszyscy uczestnicy i zasoby, użyj widoku harmonogramu.
Działania nadrzędne:
Działania podrzędne:
Temat nadrzędny: Tworzenie spotkań