Uwaga: w niektórych konfiguracjach lista adresów może być niedostępna. Jeśli jest niedostępna, zostanie użyte okno Wybierz kontakty — zobacz Automatyczne dodawanie adresów e-mail z książki adresowej.
W oknie Globalna lista adresów można skorzystać z różnych funkcji wyszukiwania i automatycznego dodawania adresów e-mail. Możliwość taka przyda się na przykład w sytuacji, gdy adres e-mail musi zostać wprowadzony w polu wejściowym podczas wysyłania wiadomości e-mail lub zapraszania uczestników na spotkanie. W oknie Globalna lista adresów dostępne są następujące funkcje:
wyszukiwanie według imienia i nazwiska, działu, stanowiska, numeru telefonu, adresu e-mail
ustawianie filtru w celu wskazania list adresów do wyświetlenia i wybrania
wybieranie listy adresów do przeszukania
Jak włączyć automatyczne dodawanie adresów e-mail z listy adresów:
Kliknij ikonę
w oknie edycji.Ikona ta będzie dostępna w polach wejściowych na adresy e-mail podczas następujących działań:
wybieranie adresatów w celu wysłania wiadomości e-mail
dodawanie uczestników do spotkania lub zadania
zapraszanie osób do udostępnionego obiektu
Pojawi się okno Globalna lista adresów.
W polu
wpisz szukane hasło.Zostaną wyświetlone wszystkie kontakty, które zawierają szukane hasło w następujących danych: imię i nazwisko, dział, stanowisko, numer telefonu, adres e-mail.
Wyniki wyszukiwania można ograniczyć:
Wpisz hasło w polu
, aby wskazać listy adresów, które mają być widoczne w polu .W polu
wybierz listę adresów do przeszukania.Wybierz co najmniej jeden kontakt.
Wybrane kontakty zostaną wyświetlone u dołu listy. Istnieje możliwość usunięcia określonych kontaktów z listy.
Powtórz kroki 1–2, aby znaleźć i wybrać kolejne kontakty.
Aby adresy e-mail wybranych kontaktów zostały automatycznie wstawione, kliknij
.Działania nadrzędne:
Wysyłanie nowej wiadomości e-mail
Tworzenie nowych list dystrybucyjnych
Dodawanie uczestników lub zasobów
Korzystanie z widoku planowania
Powiązane tematy:
Temat nadrzędny: Automatyczne dodawanie adresów e-mail w polu wejściowym